Hur ändrar jag min månadsgåva?

Jag är månadsgivare men önskar ändra mitt belopp, hur gör jag då?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Är du månadsgivare via autogiro kan du ändra ditt belopp här.

    För att höja/sänka ditt givande med mobilen behöver du först avsluta ditt nuvarande givande genom att skicka ett sms med texten STOPP MÅNAD till 72979. Du ska då få ett sms som bekräftar ditt avslut.

    För att sedan börja skänka en ny summa skickar du ett av följande sms:

    MÅNAD 100
    MÅNAD 50
    MÅNAD 30

    till 72979.

    Om du önskar skänka mer än 100 kronor per månad föreslår jag att du blir månadsgivare via autogiro istället, då kan man välja en valfri summa per månad som man vill bidraga med. För att börja skänka via autogiro är du välkommen att göra din anmälan här: https://lakareutangranser.se/stod-oss/manadsgivare

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy