Kan man inte längre beställa era böcker Lyckliga Slut?

Hej, kan man inte längre beställa era lyckliga slut?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Tack för din fråga om våra lyckliga slut.

    Intresset för att få en bok, eller ett lyckligt slut, när man skänker en gåva till oss har tyvärr inte varit så stort. Det går därför inte längre att beställa dessa.

    Däremot har vi förnyat våra gåvobevis som du också kan beställa via vår hemsida. Ta gärna en titt på dom här.

    Återkom gärna om du har några fler frågor eller funderingar.

    Vänliga hälsningar,

    Uppdaterades 2020-02-04​​​​

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy