Gåvobevis med många namn på gåvobeviset?

Hej! Vi är gäng på ca 25 personer som vill skänka en gåva pga en jubilar. Vi skulle vilja att både summan och alla namn (räcker med förnamn) syns på ett gåvobevis (helst med bild). Finns den möjligheten?
Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Tack för din fråga. På grund av begränsat rum på beviset är det nog bäst att dela upp summan och namnen över två eller tre gåvobevis. Ni kan göra er beställning här. Det är enkelt att skapa flera gåvobevis:

    Du väljer helt enkelt denna knapp, och ändrar gåvobeviset precis som det första.

    Hoppas du fick svar på din fråga!

    Vänliga hälsningar,

    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.