Gäller avdragsrätt för sponsring?

Vilka krav gäller för avdragsrätt vid sponsring?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Skatteverket sammanfattar de krav som ställs på sponsorn för att denne ska få avdrag. Här kan du läsa vad Skatteverket skriver om avdragsrätt för sponsring.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy