Arbeta i projekt trots diagnos?

Tillåts man arbeta i fält om man har en diagnos (t.ex Crohns sjukdom) men trots det är helt frisk och fri från läkemedel?

Kommentarer

  • Hej Erik!

    Man kan åka till våra projekt om man har en stabil kronisk sjukdom som inte är beroende av behandling, under förutsättning att man passarar den hälsoundersökning alla våra utsända måste gå igenom årligen.

    Mvh,
    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy