Foto på minnesblad?

Hej!
Är det ett foto på blader "minnesgåva" eller är det endast loggan? om foto kan jag välja lämpligt foto?

Stefan

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Tack för din fråga.

    Det är inga foton på våra minnesblad. Minnesbladen ser ut enligt nedan:

    De enklaste sätten att skänka en minnesgåva är att gå in på vår hemsida eller att ringa vår givarservice på 010-1993300.

    Skänker du via vår hemsida får du också se en förhandsvisning av minnesbladet innan du bekräftar och betalar.

    Våra gåvobevis har bilder, men är inte menade att användas som minnesgåvor, de är primärt skapade för gratulationer och tackhälsningar.

    Återkom om du har fler frågor eller funderingar.

    Vänliga hälsningar,

    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.