Försöker att ge en minnesgåva via er hemsida men datumformatet blir fel

Försöker att ge en minnesgåva! Allt fungerar förutom att jag inte får in begravningsdatum.
Det kommer upp olika datumförslag- jag försökte med 21 juli 2016. Vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej Ingeborg,

    Tack för din fråga!

    Datumformatet ser lite olika ut beroende på vilken webbläsare du använder.

    Om du använder Internet Explorer så ska det komma upp en kalender när du ställer dig i datumfältet med pekaren, där du kan välja datum genom att klicka på det datum du önskar i kalendern. Det datum du klickar på ska då hamna i datumfältet.

    Om du använder Chrome kan du antingen skriva in datumet själv i formatet månad/dag/år tex 07/22/2016.
    Du kan också klicka på pilen längst ut, då öppnar sig en kalender där du kan välja datum genom att klicka på önskat datum.

    Hoppas att ovanstående information hjälper dig.

    Du är också välkommen att ringa oss på 010-199 33 00 för att ge din minnesgåva.

    Vid beställning via telefon skickar vi minnesgåvan så snart vi kan och skickar ett inbetalningskort till dig i efterhand.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy