Kan ni hålla föredrag i Sydafrika?

Hej!
Företaget ska åka på konferensresa till Sydafrika och vill ha några intressanta konferensinslag kopplade till landet. Med anledning av detta undrar jag om ni har någon representant från Läkare utan gränser på plats där (eller någon som är intresserad av att ta sig dit) som skulle kunna komma och berätta mer om er och er verksamhet, främst då avseende Sydafrika. Ser fram mot tips om vart jag kan vända mig för att komma vidare.

Kommentarer

  • Hej Elisabet,
    Vi har personal på plats i Sydafrika men den personal som arbetar i våra fältprojekt arbetar ofta under hård press och deras främsta uppgift är att vårda sjuka och skadade. Vi kan därför tyvärr inte bistå med personal för din förfrågan. Hoppas du har förståelse för detta och tack för visat intresse.

    Med vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.