Finns det möjlighet att göra praktik i något utav Läkare Utan Gränsers fältprojekt?

Jag är universitetsstudent och undrar om jag kan få göra praktik i något utav era projekt?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Tyvärr har Läkare Utan Gränser ingen möjlighet att ta emot studenter i våra fältprojekt på grund av våra fältarbetares arbetsbelastning. Våra projekt handlar om humanitära insatser. Personalen, läkare, sjuksköterskor, logistiker etc, arbetar ofta under hård press och deras främsta uppgift är att vårda sjuka och skadade.

    Bor du i Stockholm kan du söka som volontär till kontorsarbete, det är ett bra sätt att lära känna vår organisation! Du är välkommen med din ansökan till eva.ekholm@lakareutangranser.se

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy