Jag får brev från Läkare Utan Gränser fast jag aldrig skänkt en gåva

Jag har aldrig skänkt en gåva till er men ni skickar brev till mig, varför då?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Det brev du har fått är en del av en kampanj vi gör för tillfället för att värva nya givare till vårt viktiga arbete att rädda liv och lindra nöd. Du finns inte med i vårt givarregister och vi har inte sparat din adress.

    Om du inte använder inbetalningskortet kommer du inte registreras som givare hos oss och härmed inte få fler utskick från oss. På inbetalningskortet hittar du adresskällan och kontaktuppgifter till dem. Det är alltså där din adress finns registrerad och dit kan du höra av dig för att stoppa eventuella andra utskick som kommer från den adresskällan.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy