fakta

Hejsan
Jag undrar vem det är som skriver fakta på er hemsida?

Kommentarer

  • Hej Emmy,

    Tack för ditt meddelande och ditt intresse för Läkare Utan Gränser!

    Det är svårt att svara på din fråga utan att veta vilken information du syftar till. Det beror helt på vilken sida du menar och vilken fakta du undrar över.

    Vänligen,
    Evelina
    Infomail

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy