Vi får dubbla exemplar av tidningen Direkt.

Hej. Jag och min sambo är båda månadsgivare men vi behöver inte varsitt exemplar av medlemstidningen Direkt. Ber därför om att avsluta en av prenumerationerna (kvittar vilken) så att den ringa pengen går till något nödvändigare.

MVH
Kristofer och Kajsa

Kommentarer

  • Hej Kristofer och Kajsa!

    Tack för ert meddelande. Nu har vi sett till så att det bara går ett exemplar av Direkt till er adress.

    Detta går också att ordnas genom att ringa till vår gåvotelefon 010-1993300 eller att maila till oss på givarservice@lakareutangranser.se

    Direkt kan också läsas på vår hemsida.

    Hjärtligt tack för ert månadsstöd till oss!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy