Texten får inte plats på gåvobeviset.

Hej, De avsändarnamn jag vill fylla i ryms inte under ”från”.
Och när jag skriver namnen i själva textrutan går det inte att börja på ny rad. Dvs det ser jätterörigt ut.
Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Titti,

    Tack för din fråga.

    Det unika med gåvobevisen är att dom är lite mindre med en bild på, vilket gör att man kan max ha 3 rader och 200 tecken i hälsningen och sedan 1 rad med namnen på vilka det är ifrån.

    Återkom om du har några funderingar.

    Vänliga hälsningar,

    Marcus Givarservice
  • Det var inte till någon hjälp. Se till att det finns tillräckligt med plats så att allas namn får plats. Jag har fått in pengar och vill att allas namn ska synas.
  • Hej Stellan!

    Tack för ditt meddelande.

    Det finns en annan gåvotyp som kallas "gratulationsgåva". Det är ett A4-papper i ett lite tjockare material och på den får det plats mycket mer text i hälsningen.

    Här nedan finns en förhandsgranskning på hur gåvobladet ser ut:

    För snabb registrering kan du göra din beställning via vår hemsida:
    Klicka här för att skänka en gratulationsgåva

    Annars går det lika bra att ringa vår givarservice: 010-199 33 00

    Där kan vi se till att svara på din frågor och hjälpa dig att slutföra gåvan.
    Väljer du att göra gåvan via telefon kommer du istället att få ett inbetalningskort hemskickat till dig eller till din e-postadress.

    Återkom om du har några funderingar.

    Vänliga hälsingar,

    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy