Behövs inte någon erfaren arbetsterapeut?

Behövs inte någon erfaren arbetsterapeut?  Det kanske behövs någon med erfarenhet av hjälpmedel?

Kommentarer

  • Hej Hellevi,

    Tack för ditt meddelande och din fråga om vår rekrytering. Om du avser de arbetsuppgifter som en sjukgymnast utför så rekryterar vi just ni inte den profilen till våra projekt. Här kan du läsa mer om de medicinska profiler vi söker just nu: https://lakareutangranser.se/bli-faltarbetare/yrkesprofiler/medicinskt-arbete

    Mvh,
    Alexander
    Infomail
  • Hej,

    Jag har en transporrullstull som jag skulle vilja donera till er, är det nåt ni vill ha?

    Hälsningar
    João

  • Hej João!

    Tack för ditt mail.

    Vi kan tyvärr inte ta emot utrustning eller material i Sverige.

    Vi organiserar våra uppdrag centralt från Bryssel. Det är därifrån allt material samordnas och skickas.

    Vi kan hänvisa till Human Bridge, ett samarbete mellan Läkarmissionen och Erikshjälpen, som skickar kläder, möbler och sjukvårdsartiklar till utvecklingsländer.

    Kontakt
    E-post: info@humanbridge.se
    Telefon: 0383-467470

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Med Vänliga Hälsningar
    Viktor Ansvarig Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy