Arbete på era räddningsbåtar i Medelhavet

Hej,Jag har förstått att ni disponerar två fartyg för räddningsinsatser på Medelhavet.Min fråga är huruvida ni har behov av sjöbefäl/styrmän/fartygsbefälhavare till dessa?

Kommentarer

  • Hej Klas!

    Det stämmer, men vi rekryterar endast medicinsk och logistisk personal till båtarna, övrig personal finns redan.

    MVH, Malin

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy