Är det möjligt att bli månadsgivare från Finland?

Hej,

Gjorde ett försök att från Finland bli månadsgivare via nätsidan men mitt finska id-nummer funkar inte. Antgligen kan jag från Finland agera som månadgivare genom regelbunda inbetalningar på kontot nedan?

IBAN: SE52 6000 0000 0003 5377 4901
(Swift: HANDSESS)
Handelsbanken // Box 34040 // SE100 26 Stockholm // Sweden

Mvh.

Kim

Kommentarer

  • Hej Kim,

    Tack för din fråga!

    Vi kan dessvärre inte hantera regelbundet månadsgivande från Finland (typ svenskt Autogiro).
    Men precis som du antar, kan du ge regelbundna gåvor till MSF Sverige genom att regelbundet göra insättningar på vårt IBAN konto från Finland.

    Tack för att du tänker på oss och vårt arbete!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy