Ansökningsprocessen och CV

Hej! Går det bra att skicka in CV med arbetserfarenhet, utbildningar och referenser på svenska som dokument och hoppa över detta i de engelska ansökningsdelarna eller ska jag fylla i där också?
Har ni tips på distansutbildning för sjuksköterska i tropisk medicin?

Mvh Charlotte Edvardsson

Kommentarer

  • Hej Charlotte,

    Tack för ditt mejl, vad roligt att du är intresserad av att arbeta i fält för Läkare utan gränser.

    Vad gäller själva ansökan så behöver du fylla i din relevanta arbetslivserfarenhet och utbildningar i ansökningsformuläret.

    På vår hemsida kan du läsa om de utbildningar vi hänvisar våra medicinska fältarbetare till. Man behöver inte ha gått den innan man ansöker utan kan göra det efter man ansökt och blivit antagen: https://lakareutangranser.se/jobba-med-oss/ansokningsprocessen/dig-som-blivit-antagen

    Hälsningar

    Eva

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy