Värdering trots att jag inte fyllt i all utrustning

Jag har inte kunnat välja korrekt utrustningsalternativ inför värderingen, hur kan ni då veta vad bilen är värd och sätta ett rättvist reservationspris?
Nicklas

Kommentarer

  • Hej!

    Utifrån registreringsnumret får vi fram så pass mycket information om din bil att vi kan göra en första uppskattning kring förväntat försäljningspris. Har du utrustning på bilen som du inte angivet vid registrering eller som vi inte får fram genom Transportstyrelsen och som höjer värderingen, justerar vi naturligtvis detta uppskattade auktionspris längre fram.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil