Var i processen är min bil just nu?

Jag har registrerat min bil till försäljning. Var i processen är min bil just nu?
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    I samband med att du registrerar en intresseanmälan får du ett mail från oss på Kvdbil att vi mottagit detta. Därefter håller vi kontakten med dig via mail och sms, och du kan hela tiden följa din bil under processen under Mina sidor. Har du inte fått något mail eller önskar annan information än du har tillgång till, ring vår kundtjänst på 010- 167 30 00, så hjälper vi dig!

    Vänliga hälsningar,
    Jessica