Vad gör jag om det uppstår problem efter köp?

Jag har köpt ett objekt som det har blivit problem med nu i efterhand. Kan jag reklamera felet? Vad skall jag göra?

Oscar

Kommentarer

  • Kunden ska då fel upptäcks omgående reklamera detta till KVD. Reklamation ska ske skriftligen till följande adress: reklamation@kvd.se. Ett skriftligt meddelande om reklamation ska innehålla information om vilket objekt reklamationen avser, en beskrivning av hur felet yttrar sig och alla övriga relevanta uppgifter och omständigheter som kan vara av betydelse.

    För mer specifik information gällande reklamation vänligen läs https://www.kvd.se/kopvillkor, punkt 10.

    Oscar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.