Reservationspris

Hej, Är reservationspriset det jag som säljare får i handen eller är det priset som bilen säljs för och sen drar KVD av kostnaden för att sälja med er från reservationspriset? (alltså jag får mindre i handen?)
Sahar

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga.
    Reservationspris är det lägsta priset vi säljer bilen för. Vad du får i handen beror på slutpriset.  Det är från slutpriset (som skall inte vara mindre än reservationspris) som vi drar vår provision.
    Agnieszka