Reklamation

Hej
Köpte en bil i somras och nu när jag skulle byta däck så fattas det vissa delar och att det satt fel hjulbultar. Vart ska jag vända mig för att reklamera Det?
Daniel Ragnehed

Kommentarer

  • Hejsan!

    Tack för din fråga.

    Du kan mejla vår reklamations avdelning på : Reklamation@kvdbil.se

    MVH
    Caroline på Kvdbil
  • hej
    jag ska bud en bil men det finns inte tid som vilket tid här sluta auktioner

    Objektsnummer: 771701
    tack
    mariam0001
  • Hej!
    Nedräkningen för objekt 771701 är idag  3/12, kl 18:26.
    Anna på Kvdbil