Om man kan lita på bilarna ?

Hej om jag nu köper en bil som inte är reparations objekt kan jag lita på att de klarar sig i minst ett år, alltså igenom besiktning osv

Pavel

Kommentarer

  • Hej Pavel.

    Anser din fråga ställd på ett annorlunda sätt, hoppas nedan svar ändå är till hjälp.

    Du skall kunna lita på våra beskrivningar till fullo, i fall det inte står utskrivet att "specifik" skada finns så kan du räkna med att den inte finns. Däremot så kan verken KVD eller någon annan garantera att bilen du köper klarar sig minst ett år, beroende på hur du sköter objektet som du köper, hur du kör, väger tungt för hur du sliter på din bil.

    Med detta sagt, i fall du köper ett objekt från oss som är beskrivet i bra skick, så skall det vara i bra skick, det skall då inte finnas några dolda fel, om du då även tar hand om bilen, och inte kör den i botten så borde den klara sig i ett års tid, men det är väldigt mycket mer än en notering som "reperationsobjekt" som kommer vara avgörande för hur din bil/objekt slits.

    Oscar