Medlemskap

Hej! Hur lång tid tar det innan min registrering blir godkänd?

Kent

Kommentarer

  • Hej,
    Det skall ske med en gång. Har inte du fått bekräftelsemejl inom 10 min kontakta oss antingen på 010-167 30 00 eller kundtjanst@kvd.se

    Agnieszka
  • Det är över en timme sedan jag registrerade mig.

    Kent
  • Hej!

    Ett bekräftelsemail har nu skickats till din registrerade email adress. Vänligen följ instruktionerna i mailet.

    Oscar
  • Hej,
    Hör gör jag för att byta email-adress på mitt medlemsskap? Har försökt lägga upp ett nytt men får då svaret att mitt personnummer redan har ett medlemsskap.

    Per
  • Hej!

    Skicka ett mail till kundtjanst@kvd.se med ditt personnummer och den mail du önskar uppdatera till så fixar vi det (skriv inte ut dina uppgifter här, detta är ett öppet forum som alla kan läsa)!
    Kundtjänst
  • Hej!
    Jag finns med som medlem på mitt personnummer men jag har glömt bort mina inlogg. Jag försökte få nytt inlogg genom att ange min email men det funkade inte heller.Hur går jag tillväga då?
    Björn
  • Hej!
    Maila ditt registrerade person/organisationsnummer till kundtjanst@kvd.se så kan vi hjälpa dig med nya inloggningsuppgifter.
    MVH
    Kundtjänst