Kontantinsats vid köp

Hej
Såg att ni erbjuder lån, men står inget om man behöver kontantinsats eller inte om man köper en bil, hur fungerar det ?
Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Tack för ditt meddelande. Det stämmer att vi erbjuder lån och det är 20 procent i kontantinsats som krävs för tecknande av detta. Här kan du läsa mer om billånet vi erbjuder.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil
  • Hej,om man vill betala bilen kontant går det bra?
    Sölve
    Sölve Dyplin
  • Hej Sölve

    Vi tar tyvärr inga kontanter alls, utan man kan endast betala med bankkort, Swish eller genom en banköverföring.

    Vänligen
    Sanna på Kvdbil