Kan jag betala med kort?

Jag har vunnit en auktion, kan jag betala med kort?

KVD

Kommentarer

  • På vissa av våra anläggningar finns möjlighet att betala med kontokort.

    Observera att alla anläggningar inte har den möjligheten och att vi inte har möjlighet att ta kreditkort eller företagskort. Vi rekommenderar att man betalar genom att göra en banköverföring. Information hur man gör finns i vinstmailet som skickas ut till auktionsvinnaren efter avslutad auktion.

    KVD