Hur mycket kostar det att sälja bilen genom er?

Vad kostar det att sälja bilen hos er?
Erika

Kommentarer

  • Hej!

    Idén med vår tjänst är att du får mer betalt för din bil än via andra försäljningssätt. När bilen är såld tar vi ut en provision och denna beror på ditt försäljningspris. I provisionen, som är minimum 6595 kr för privatperson ingår tvätt, test, värdering, marknadsföring och försäljning via auktion. Och eventuella reklamationer tar vi också hand om. Se hela vår prislista här under fliken Frågor och svar.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil
  • Hej

    I fall min blir blir såld för tex 52000 på auktion hur mycket pengar får jag verkligen.
    Tar ni senare 10% på detta som tradera gör eller som minst 6595:- om bilen är såld under 100000:-
    Skulle jag tex sälja min bil för 52000:- får jag enbart drygt 45 tusen efter era dyra kostnader?
    Tackar på förhand för ett vettigt svar.

    Hälsningar
    Elvin
  • Hej.
    Ja det stämmer att du får då 45405kr för din bil.
    Jessica på Kvdbil