Hur långt i försäljningsprocessen?

Hur långt har min bil kommit i försäljningsprocessen?
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    På Mina sidor kan du hela tiden följa din bil genom försäljningsprocessen, från att du registrerat din intresseanmälan till att bilen är såld och du har pengarna på kontot. Du logga in på Mina sidor längst upp till höger på www.kvdbil.se.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil
  • Hej,
    När kan köpare börja bjuda på min bil. Annons har nu legat ute två dagar men är ännu inte möjlig att bjuda på.
    Mvh
    Peter
    Peter Thunberg
  • Hej Peter
    I helgen kommer vi på Kvdbil ha tekniskt underhåll av vår webbplats.
    Detta påverka auktioner som ligger ute en som budgivare inte kan lägga bud på.
    Det kommer sedan öppnas upp och med tanke på att buden oftast läggs tätt på nedräkningstiden så är det flera som har haft möjligheten att få tillgång till din bil.
    Jessica på Kvdbil