Hej! Jag är lite besviken på bilen jag köpt

lite besviken på er beskskrivning av bilen för 250000 jag köpt önskar kontakt.

nils leijon

Kommentarer

  • Hej Nils,

    Tack för ditt mail!
    Om man har hämtat ut bil hos oss och bilen inte stämmer överens med vår beskrivning så vill vi gärna att du mailar vår reklamationsavdelning. Beskriv gärna vad det är som inte stämmer med beskrivningen.
    Glöm inte att skriva vilket registrerings nummer det gäller samt ett telefonnummer vi når dig på.
    Vänligen maila reklamation@kvd.se

    Önskar dig en fin dag vidare!

    Sanna
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.