Glömt lösenord/användarnamn

Jag har glömt mitt lösenord och kan inte logga in, jag har även bytt min mailadress så det nya lösenordet som jag får via er går till en mailadress jag inte kommer åt. Vad kan man göra?

Oscar

Kommentarer

  • Vi kan maila dig nya inloggningsuppgifter till din registrerade email adress. I fall adressen inte längre stämmer så kan vi uppdatera till en ny mailadress åt dig. Vänligen skicka ett mail till kundtjanst@kvd.se innehållande ert personnummer/organisationsnummer, och de uppgifter som ni vill uppdatera på kontot så uppdaterar vi och skickar ett nytt lösenord.

    Alternativt så går det bra att ringa direkt till oss på +46 303 373 100 för något snabbare hjälp.

    Oscar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.