Går det att ändra på reservationspriset?

Kan jag ändra reservationspriset efter att jag registrerat bilen för försäljning?
Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Reservationspriset är det minsta försäljningspris du kan tänka dig att sälja din bil för och beslutas i samråd med oss på Kvdbil. Du kan som säljare ändra ditt reservationspris fram till sex timmar innan auktionsavslut, men då endast om reservationspriset vid tidpunkten för justering inte är uppnått i auktionen och att det finns en överenskommelse mellan oss på Kvdbil och dig som säljare om det nya minsta försäljningspriset. Om du vill ändra ditt reservationspris kontaktar du vår kundtjänst på 010-167 30 00.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil
  • Hej
    Kan jag ta tillbaka mitt maxbud eller hela bud om jag t ex vinner auktionen på en annan bil samma kväll, som går före den andra jag bjudit på?

    Sven
  • Hej Sven

    Ett lagt bud kan du ta bort fram till sex timmar före nedräkning av objektet startar. Maxbud som ännu inte blivit uppnått kan stoppas närmre inpå nedräkning än så.

    Vänligen
    Sanna på Kvdbil