Flytt av bilar mellan orter?

Hej!
Undrar om ni brukar flytta bilarna mellan orterna under pågående auktion. Tittade på en bil som står i Malmö, nästa gång jag går in så står det att den finns i Växjö.
/Ida
Ida

Kommentarer

  • Hej Ida!

    Tack för ditt meddelande. Vi flyttar bilar mellan anläggningarna om köparen önskar hämta bilen på annan ort, när auktionen är avslutad. Vi flyttar inte bilar under pågående auktion.

    Vänliga hälsningar,
    Jessica på Kvdbil