Betalningssätt

Kan man betala med Eurocard?

Torbjörn

Kommentarer

  • Hej!
    På de av våra anläggningar som tar kort kan man endast betala med privata bankkort. Det får alltså inte finnas någon kredit- eller företagskoppling på kortet som man vill betala med.

    Med vänliga hälsningar

    Sanna R
  • Hej, om jag förstår dig rätt så accepterar ni inte Eurocard (privat kort) trots att det inte är ett kreditkort utan man betalar hela summan på nästkommande faktura. Är det så och isåfall varför? Ni är ju garanterade att få pengarna.
    Hälsningar
    Torbjörn

  • Hej
    Vi accepterar privata bankkort. Om du vill veta säkert gällande en specifik korttyp så rekommenderar jag dig att kontakta respektive Kvd-anläggning.

    Med vänliga hälsningar

    Sanna R
  • hur betalar man,har alla möjligheter utom swiss

    Svante Z
  • Hej svante!
    Tack för din fråga!
    Betalning sker enklast innan avhämtning genom en banköverföring, eftersom KVD har konton i de flesta större bankerna. Du har också tillgång till internetuppkoppling på våra anläggningar, om du hellre vill göra en banköverföring på plats. Betalning kan också göras med bankkort, men inte med kreditkort, utländska kort,Swish företagskort, kontanter, postväxel eller checkar.

    Caroline