Är bud under reservationspris bindande?

Läste att bud under reservationspris i vissa fall kan bli accepterade. Kan man ta tillbaka bud man lagt under reservationspris om man vill bjuda på annat objekt utan att riskera att vinna två auktioner?

Petrus Althini

Kommentarer

  • Man kan inte ta bort sitt bud efter avslutad auktion. Är budet under säljarens reservationspris så återkopplar vi till er inom 24 timmar med besked om säljaren godkänner ditt bud. Till dess är man bunden vid sitt bud.

    Anki
  • Kan man ta bort ett bud innan avslutad auktion?

    Azad
  • Man kan ta bort sitt bud om det är ledande och om det är minst 6 timmar kvar till nedräkning startar.

    Anki
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.