Användarnamn?

Jag skaffade nyss ett konto hos er men vad är mitt användarnamn?
Martin Johansson

Kommentarer

  • Hej!
    Skapade du precis ett konto hos oss är ditt användarnamn din mailadress.
    Kundtjänst
  • När jag försöker logga in står det bara tekniskt fel eller att jag har fel uppgifter.
    Martin Johansson
  • Då detta är ett publikt forum vänligen skicka ett mail till kundtjanst@kvd.se med dina personliga uppgifter så kan vi hjälpa dig.
    Kundtjänst
  • Hej När jag försöker logga in står det bara tekniskt fel eller att jag har fel uppgifter.
    Vvs Värme Bygg Stockholm AB
  • Hej,
    Tack för din fråga.
    Jag har nu skickat nya inloggningsuppgifter till din mejlaadress. Det skall fungera nu.
    Annars är det alltid bäst att i sådana fall att kontakta oss direkt via mejl eller telefon:
    kundtjans@kvd.se
    010–1673000
    Agnieszka
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.