Varför finns inte Kungsörnens Morotskaka/tårta mix någonstans att köpa i Östersund

Jag hittar inte Kungsörnen Morotskaka/tårta mix någonstans i Östersund
Agnetha Bäckman

Kommentarer

  • Hej Agneta.

    Tack för att du kontaktade oss!

    Morotskakan har tyvärr utgått från vårt sortiment pga. låg lönsamhet.
    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är därför enormt tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. Vi har skickat detta vidare till vår produktavdelning.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Linda
  • Jag saknar den också! Bor i Höör i Skåne. Kan det hända att ni kommer att ha produkten igen?
    Tycker den är så god!
    Mvh
    Irmina Böiers
  • Det är alltid tråkigt när produkter försvinner från sortimentet.
    Tyvärr har vi inga sådana planer i nuläget.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.