Finns Kungsörnens snabbmakaroner med fullkorn kvar?

Finns det snabbmakaroner av fullkorn och i så fall var? Jag ser i forumet att ni tagit bort ekologiska snabbmakaroner i brist på efterfrågan, men om så är faller med fullkornsmakaronerna, skulle ni försöka igen några år senare?
Barbro Anthony

Kommentarer

  • Hej Barbro.

    Tack att du kontaktade oss.

    Tyvärr så finns fullkorns-snabbmakaronerna inte kvar i sortiment hos oss.

    Vi ser kontinuerligt över vårt sortiment och tar vidare ditt önskemål med våra produktutvecklare inför utveckling av framtida produkter.

    Ha en trevlig dag!

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.