Slut på Kungsörnens vetekli och kruskakli

Hej!
Jag kan inte hitta vetekli eller kruska kli i några butiker. När tror ni att dessa produker kommer att finnas i butiker igen?
Vänligen,
Katja

Kommentarer

  • Hej Katja.

    Tack för att du kontaktade oss!

    Gällande Vetekli och kruskakli så har vi leverans problem tyvärr.

    Med nuvarande situation kommer vi att ha lev. problem minst ett par månader till.
    Vi beklagar detta och försöker lösa problemet så fort vi kan.

    Linda