Skurna makaronstänger

Jag och många med mig vill ha tillbaka skurna makaronstänger, finns det några planer på att de kommer tillbaka? De var absolut de bästa att stuva.

Det är alltid tråkigt när en produkt försvinner som man tycker om, men tyvärr finns det inga planer på att att lansera denna pastasort igen.
Du hittar hela vårt sortiment här:
https://www.kungsornen.se/produkter/pasta/
Linda

Kommentarer

  • Saknar också skurna makaronstänger! Min farmor stuvade ofta såna, mycket bättre än att stuva vanliga ideal/ gammaldags idealmakaroner. Köpte ofta dem själv så länge de fanns. :-/
    Mvh/ Anders
    Anders Hedlund
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.