Kan inte Kungsörnen börja tillverka Skurna makaroner igen?

Hej! Snälla ni, kan ni inte börja göra skurna makaroner igen? Dom är så saknad! Har försökt att googla och se om man kan hitta nå liknande men det bästa vore om ni kunde tillverka sådana igen. Mvh Therese
Therese

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Det är alltid tråkigt när en produkt försvinner som man tycker om, men tyvärr finns det inga planer på att att lansera denna pastasort igen. Jag har vidarebefordrat ditt meddelande till vår marknadsavdelning för att informera dem om att produkten är saknad.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.