Mängden i konsumentförpackningarna av Kungsörnens kruskakli

Jag upptäckte i dag när jag kom hem med en påse av ert kruskakli, som jag hade betalat lika mycket för som sist jag köpte det för någon månad sedan, att ni haft vänligheten att minska innehållet förpackningen från 350 till 300 gram!

Ni har alltså smyghöjt priset med närmare sjutton procent på ett bräde!

Det är verkligen makalöst vilka fräckheter man kosta på sig i ett monopolföretag som ert mot oss kunder och konsumenter!

Vänliga hälsningar
Erik

Kommentarer

  • Hej Erik.

    Tack för att du kontaktade oss!
    Det stämmer att vi justerat vikten på grund av att vi inte kunnat producera den längre i 350 g i produktion.
    Gällande priset så är det butikerna själva som avgör vilket pris de vill sätta på produkten.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.