Vad hände med Kungsörnens Macarons bakmix?

Vad hände med Macaron bakmixen? Har letat efter den i flera år nu, brukade alltid vara en favorit när jag var liten. Har ni bara tagit bort den? Och kommer den någonsin komma tillbaka?

Mvh Alva

Kommentarer

  • Hej Alva.

    Tack för att du kontaktade oss! Tråkigt nog har Macarones utgått ur vårt sortiment. Efterfrågan minskade tyvärr och därför var vi tyvärr tvungna att plocka bort den. Vi har inga planer på att ta det tillbaka i nuläget.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.