Var försvann Kungsörnens Lussekatts mix?

Hej kära och bästa kungsörnen! Jag måste bara få fråga vart eran färdiga lussekatts mix tog vägen?? Blev väldigt ledsen att den försvann! Jag och min kusin brukade baka med den på sommaren så enkelt och gott! En tradition vi började med men som vi fick sluta med för några årsen då den inte fanns nånstans längre.. hade gärna vela haft den nu till jul enkelt att baka med små barn när degen redan är färdig och klar endast det roligast man behöver göra förutom jäsningen. Kan ni inte ta in den igen? Hade blivit så lycklig vill ha lussebullar året om..

Kommentarer

  • Hej Amanda.

    Tack för din fråga. Produkten har tyvärr utgått.
    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är därför enormt tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. Vi har skickat detta vidare till vår produktavdelning.
  • Varför kommer inte mixen tillbaka
    många frågar i vår butik efter den.
    Peter
  • Hej Peter,

    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. I dagsläget har vi inga planer på att ta tillbaka den produkten.
    Eva
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.