Varför är Kungsörnen vit/ljusa fiberpasta penne och lasagne borttagna ur sortimentet?

Hej - varför är vit/ljusa fiberpasta penne och lasagne borttagna ur sortimentet? Är spagettin och fussili också i farozonen? I så fall vill jag veta så att jag kan köpa upp ett lager. Hälsningar Ingegerd
Ingegerd

Kommentarer

  • Hej Ingegerd.

    Tack för att du kontaktade oss!
    Tyvärr hade båda produkterna för låg lönsamhet och därför har vi slutat att producera dem. Inte i nuläget vad vi vet.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.