Idealmakaroner i usa?

Hej,

Vi bor i florida och undrar om det går att få tag på idealmakaroner här någonstans?Det finns företag i Sverige som säljer online, men då tillkommer frakt på 500 SEK eller mer. Såg att det går att köpa ideal snabbmakaroner på Amazon, men vi letar efter vanliga idealmakaroner.

MVH
Lars

Kommentarer

  • Hej Lars.

    Tyvärr är idealmakaroner inget som vi på Lantmännen Cerealia exporterar till USA. Vi bedriver ingen näthandel så beklagligt nog kan vi inte hjälpa dig med detta.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.