Kungsörnens Glutenfria mix för söta bakverk

Var kan jag köpa Kungsörnen glutenfri mix för söta bakverk? Finns inte i någon butik i mitt närområde. Bor i Höör Skåne

Kommentarer

  • Hej Gunilla.

    Tack för din fråga.

    Denna produkt har tyvärr utgått, efterfrågan var inte tillräckligt stor.
    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är därför enormt tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. Vi har skickat detta vidare till vår produktavdelning.

  • Hej, jag har i likhet med Gunilla Karlsson letat efter detta mjöl. Finns det någon annan likvärdig produkt som kan ersätta denna? Det var ett toppenmjöl att använda till glutenfria mandel
    musslor.
    Ami Stenkvist
  • Hej Ami.

    Tyvärr har vi ingen ersättare för glutenfria mixen för söta bakverk i nuläget.
    Vi beklagar detta!
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.