Kungsörnens Gluten och laktosfria pannkakor - när återkommer de?

Hej,

När återkommer glutenfria pannkakor till affärerna? Har letat i många nu utan att hitta.
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla.

    Tack för att du kontaktade oss!
    Det har tyvärr har varit störningar i produktionen för de glutenfria pannkakorna och har därmed varit ojämna leveranser av dessa. Nu hade vi tyvärr en brand i fabriken och all produktion står stilla. Vi har just nu ingen prognos på när produktion kan startas igen. Vår ambition är att så snart som möjligt kunna starta upp produktionen och då kunna leverera våra glutenfria pannkakor igen.

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.