Var finns Kungsörnens Cupcakes med frosting?

Skulle vilja köpa mixen till cupecakes med  strawberry frosting, var hittar jag den eller kan jag köpa genom er alternativt få receptet till frostingen som är i den förpackningen. Mitt barnbarn har bara önskat den istället för tårta, för jag gjorde den för några år sedan hon bara älskar den och hittar inte den på ICA. Bästa hälsningar// Elisabeth
Elisabeth Engman

Kommentarer

  • Hej Elisabeth.

    Tack för att du kontaktade oss!

    Tråkigt nog har Kungsörnens Cupecakes med strawberry frosting utgått ur vårt sortiment. Efterfrågan minskade tyvärr och därför var vi tyvärr tvungna att plocka bort den. Vi kan tyvärr inte delge receptet på frostingen från produkten men ta gärna en titt på andra recept med frosting i nedan länk:

    https://www.kungsornen.se/sokresultat/?q=frosting

    Ha en fin vecka!

    Linda
  • Men den med choklad då finns den kvar?
    Cindy
  • Hej Cindy.

    Nej tyvärr inte den heller.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.