Jag har blivit ersatt med ett presentkort för ett inställt evenemang, hur får jag pengarna tillbaka?
Kontakta kundtjänst på biljett@operan.se och ange ditt bokningsnummer samt e-postadressen som är registrerad på kundkontot som gjorde köpet. Ditt presentkort kommer makuleras och en återbetalning göras med samma betalmetod som användes vid köpet. Använde du betal- eller kreditkort kommer återbetalningen att göras till samma kort som köpet gjordes med.
Begäran om återbetalning behöver göras inom 30 dagar från att Kungliga Operan meddelat att föreställningen ställts in och du samtidigt erhållit ditt presentkort.
Återbetalning till betal- och kreditkort tar 1-2 bankdagar. Återbetalning till Swish genomförs direkt då återbetalningen görs. Återbetalning till bankkonton tar 5-10 arbetsdagar.
Kostnader för tilläggsprodukterna garderobsavgift och föreställningsprogram kommer att återbetalas. Gjorde du en donation till Kungliga Operan i samband med köpet så kommer den ej att återbetalas.
Begäran om återbetalning behöver göras inom 30 dagar från att Kungliga Operan meddelat att föreställningen ställts in och du samtidigt erhållit ditt presentkort.
Återbetalning till betal- och kreditkort tar 1-2 bankdagar. Återbetalning till Swish genomförs direkt då återbetalningen görs. Återbetalning till bankkonton tar 5-10 arbetsdagar.
Kostnader för tilläggsprodukterna garderobsavgift och föreställningsprogram kommer att återbetalas. Gjorde du en donation till Kungliga Operan i samband med köpet så kommer den ej att återbetalas.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar