Solceller

Är på väg att installera solpaneler och undersöker nu marknaden för att sälja den överskottsel jag kommer att producera. Vad betalar ni för närvarande?

Björn Carlström

Kommentarer

  • Hej!

    För närvarande är det timspot priset  vi betalar.
    Diana Andersson
  • Detta är kundnr: . Solpanelerna är på plats sedan 3 månader. När skall ni ansluta ?
    Lennart Åström
  • Hej Lennart,
    Det är något som inte stämmer med ditt kundnummer. Skulle du kunna ringa oss istället så ska vi reda ut din fråga? 0303-23 93 00

    Elin Nordvall Kundservice